1. Közösségii média tippek orvosoknak
Ha egészségügyi vállalkozásodnak jelenleg nincs közösségimédia-fiókja, akkor lemaradsz egy rendkívül befolyásos módról, amellyel új betegeket érhetnél el.
A legtöbb ember naponta legalább néhány órát tölt a közösségi médiában. Ha hirdeted praxisodat ezeken a platformokon, a felhasználók többet megtudhatnak rólad, miközben olyan tevékenységben vesznek részt, amely érdekli őket.
A közösségi médiában két elsődleges típusú bejegyzést hozhatsz létre:
• Organikus bejegyzések: olyan bejegyzések, amelyekért nem kell fizetni. Ezek lehetnek szöveges bejegyzések, képek és videók, amelyek megjelennek a rendelőd közösségi oldalain.
• Fizetett hirdetések: Olyan hirdetések, amelyekért olyan platformokon keresztül fizetsz, mint a Facebook Ads. Ezek a hirdetések akkor is megjelenhetnek a felhasználók közösségi média hírfolyamain, ha nem követnek téged.
Azt javasoljuk, hogy használd a két bejegyzéstípus kombinációját, hogy bővítsd praxisod elérését.
2. Webhely optimalizálás
Webhelyed optimalizálásához a következő lépéseket teheted:
• Távolíts el minden elavult információt
• A betöltési sebesség javítása
• Az írott tartalmat különítsd el címsorokkal és rövid bekezdésekkel
• A könnyebb navigáció érdekében helyezz el menüket az oldal tetején
• Használj olvasható betűtípust és vizuálisan tetszetős színpalettát
3. Blog létrehozása
A blogbejegyzések létrehozása a webhelyen egy másik hatékony stratégia az orvosi marketingkampányhoz. Sok vállalkozás blogbejegyzéseket használ tartalommarketing-stratégiájának javítására, ezzel is növelve a keresőmotorok helyezéseit. Írhatsz egészségügyi hírekről, betegségekről és minden érdekes információról, ami megmozgatja az embereket. Ha optimalizálni szeretnéd blogbejegyzéseidet a SEO-hoz, akkor konkrét kulcsszavakat kell tartalmaznia a bejegyzéseknek, ezekről érdemes egy marketing ügynökséggel egyeztetni.
4. Használd ki az e-mail marketing előnyeit
Sok ember nagyobb valószínűséggel olvassa el e-mailjeit: ennek eredményeként a rendelődnek hatékony e-mail marketing stratégiát kell kialakítania, hogy kapcsolatba lépjen jelenlegi és leendő betegbázisával.